THE MEMORIES

Saturday, July 13, 2013

BUNGA TULIP

"Nah bunga tulips untuk wanita secekal tulips" 

Someone gave me the words today. aku tertanya-tanya apa yang di maksudkan dengan "secekal tulip" adakah nak tanam bunga tu susah? atau nak jaga susah? atau tulip hidup dalam persekitaran yang susah nak survive?

Ehsan gambar dari google 
Question remains in my mind. so, aku ambik si leper dan scroll down the cursor untuk cari pasal tulip.

Yang aku jumpa adalah fakta mengenai bunga nie. negara asal tulips, keantikan, sejarah dan lain-lain. tapi still aku tak jumpa apa-apa pasal "kecekalan" atau "kehebatan" atau apa-apa sahaja yang berkaitan dengan ayat kat atas tu.

Tapi apa pon, aku rasa aku da jumpe sebab untuk aku ke negara turki.








Here, check this out



Hidden : "Aku seorang yang dramatic" - menurut seorang sarcastic.

No comments:

Post a Comment