THE MEMORIES

Thursday, October 3, 2013

AKU SI JOB SEEKERS

dah macam nak kerja betul-betul je aku nie. bangun pagi teringat resume. celik je mata teringat company mana nak call. bukak je lappy bersepah sticky notes dengan nombor talipon company. waaaa. berianye aku nie. padahal internship je pown. orang lain da sibuk dah aim company yang dorang nak. aku nie kat takuk nie lagi..

rasanya kalau aku mintak pertolongan tangan-tangan ajaib dah sah sekarang jugak aku boleh duduk senang lenang dengan jaminan "conform dapat" tempat kat ccompany-company engineering kat KL tu. tapi, tak thrill la. aku nak tengok sejauh mana aku boleh pergi dengan result dan resume aku nie. tak kan selamanya aku nak mintak bantuan tangan ajaib kan.. kan.. kan..

dan sementara dok celoteh ala-ala engkorang nak sangat tahu kisah aku, dalam kepala otak nie dok serabut fikir macam mana nak dapatkan 2-3 latter head dari uitm.Uitm keluarkan satu je latter head, jadi aku kene merangka strategi yang maha hebat untuk pilih company mana yang conform dapat supaya aku tak bazirkan latter head yang amat lah limited edition tu.

sampai sini dulu. sembang lain nanti. tata.

Hidden : minggu depan da start first test.. 

No comments:

Post a Comment